Adverteren of een persbericht?
Nieuws.Social

[Adv] Nieuwe @Handboek Online Marketing 4.0 #HOM4 alleen vandaag met korting! @mgtboeknl

3dhom4grootunnamed

Het Handboek Online Marketing 4.0 is een crossmediaal managementboek.  Direct met korting aanschaffen (t/m 20/9) kan hier. De hoofdstukindeling is gelijk aan die van zijn voorgangers. Per hoofdstuk zijn de onderwerpen meer gevuld en kennen de onderwerpen meer details. Alleen nog 20 septembet 2014 met korting verkrijgbaar! Bestel NU bij Managementboek een gesigneerd exemplaar!

__HOM4_hoofdstuk4_12

Uitgever: Adformatie/ Adfo Groep.

Dikte: 512 pagina’s.

Concept: boek met 2000+ digitale bijlagen (in het boek wordt er verwezen naar bijvoorbeeld webinars, video’s en presentaties) gebruikmakende van een eigen YouTube-kanaal, eigen Pinterest en platform.

 

 

__HOM4_hoofdstuk1_13

Experts meegewerkt aan het boek: onder andere Edwin Korver, Jan Dijkgraaf, Hans Molenaar, EJ van Bel, Marc Petersen, Herman Couwenbergh, Henk de Hooge,  Stephan Fellinger, Richard Lamb, Linda van Lakwijk, Remco Janssen, Corinne Keijzer, Archana Haarnack en Boris Veldhuijzen van Zanten.

 

__HOM4_hoofdstuk5_13

 

Alle hoofdstukken kennen een mix van inleiding, kader, (actuele) marktcijfers, theorie, definities, praktijkvoorbeelden en een expertinterview met visie. Er zijn nieuwe cases toegevoegd, interviews, onderzoeken, cijfers, video’s, presentaties en diverse uitdiepingen van onderwerpen. De stijl is snel, compact en praktisch. Daarbij worden alle (marketing) termen toegelicht in gele kaders genaamd “Definitie:”. __HOM4_hoofdstuk1_

15 nieuwe features van versie 4.0

Concreet kent versie 4.0:

  1. Een full colour boek met dikte van 512 pagina’s.
  2. Een totaal nieuwe redactie en schrijfstijl.
  3. Meer dan 50+ Nederlandse cases en expertinterviews met Nederlandse online experts.
  4. Grote hoofdstukken over contentstrategie/contentmarketing, zoekmachinemarketing, social business, mobile marketing/touch, online conversie, e-business en usability voor het web.
  5. Uitgewerkte cases van onder andere boekenwinkel studystore, Rijkswaterstaat-NesselandeBereikbaar (non-profit), Swiss Sense bedden en Just Works – entertainment.
  6. Medewerking van professionals zoals Hans Molenaar, Jan Dijkgraaf, Henk de Hooge,  Stephan Fellinger, Richard Lamb, Linda van Lakwijk, Egbert Jan van Bel, Remco Janssen, Corinne Keijzer, Herman Couwenbergh, Archana Haarnack, Edwin Korver en Boris Veldhuijzen van Zanten.
  7. Alle marketingmodellen zijn opnieuw getekend en nieuwe stijl en – waar nodig – geüpdated.
  8. Nieuwe marketingmodellen die leiden tot het strategisch online marketingplan (afgekort tot STOMP). Elk hoofdstuk kent tevens zijn eigen (examen)vragen.
  9. Hoofdstuk 16 helpt de lezer/student/docent/manager stap voor stap het strategisch plan op te bouwen.
  10. Een trendvoorspelling – van bekend trendwatcher Richard Lamb – die de toekomst van de marketing kritisch belicht in het HOM4.
  11. Een begrippenlijst gevuld met meer dan 350 termen en verwijzingen naar de uitleg van deze termen.
  12. Een heldere uitleg van de verschillen – maar ook de overeenkomsten – tussen de traditionele en moderne marketing.
  13. Meer dan 40 exclusieve video-interviews die de auteur heeft afgenomen met internationale experts.
  14. Een uitbreiding van de aanvullende Pinterest.com/Handboek, de Twitter.com/Handboek en de portal www.handboekonlinemarketing.nl met in totaal 2000+ digitale bijlagen.
  15. Aandacht voor B2B, B2C en non-profit!

Reserveer het #HOM4 met korting (tot en met 20 september 2014) hier!

__HOM4_hoofdstuk4_8

De inhoudsopgave

redactie

Redactie Nieuws.Social. Wij bestaan uit medewerkers van Vormgeven.nl, AtMost, AtMost.TV en een afvaardiging van ervaren bloggers.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.