Adverteren of een persbericht?
SocialMedia.nl-Nieuws.Social

[Presentatie] Pinterest voor krachtige vrouwen

pinterestslide

80% van de gebruikers op Pinterest zijn vrouwen. Mode, eten en interieur zijn populair op het plaatjesplatform. Fanatieke ‘pinchick’  heeft – augustus 2013 – een presentatie samengesteld waarin zij Pinterest behandelt speciaal voor krachtige vrouwen.

Feiten

De presentatie begint met opmerkelijke feiten. De gebruikers zijn vooral tussen de 25 en 44 jaar.  De grote meerderheid is vrouw en pint vooral over mode, reizen, koken en decoratie. De grotere merken op Pinterest – anno 2013 – zijn onder andere Etos, V&D, Bol, KLM, C&A en Philips. Sterke merken voor krachtige vrouwen, zo lijkt het.

Zakelijk

Zakelijk kun je over een diversiteit pinnen. Concreet werkende pins gaan over vakantiebestemmingen, merkbeleving, recepten en zorgen vooral voor inspiratie.


1 reactie

  1. Archana says:

    Mijn reactie:
    Hoi Patrick, leuk om te lezen! Dank je wel!
    In december mag ik weer vertellen over Pinterest in Uden

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.